tisdag 14 april 2009

Bild och text

Min bästa bild när det gäller att belysa en text.

Orden samverkan och dialog torde vara mycket viktiga när det gäller vår miljö och över huvud mänsklighetens överlevnad. Den här bilden gjordes för att förstärka buskapet i en text om lokal samverkan på min arbetsplats enligt Samverkansavtalet.
Dialogbilden bygger på en tidigare bild. Det handlar mycket om tur när det gäller att få fram en bild som på ett bra sätt belyser en text.

(Klas och Kristina gav sin tillåtelse att medverka på dialogbilden även om dom i övrigt inte har något samband med texten om Samverkansavtalet och min arbetsplats Göteborgs Spårvägar.)

2 kommentarer:

rastplats sa...

Tycker jag ser lite vek ut... Kristina däremot ser ut som hon stod på barrikaderna. Jag ser lite ynklig ut så att säga tycker jag.

Gösta Lindborg sa...

Inte alls! Jag tycker du ger eftertryck åt Kristina i hennes beslutsamma hållning.