onsdag 20 augusti 2008

Så vill jag bo!

I söndags tog jag tåget till Faster Kerstin! Att bo mitt i naturen och kunna se årstidernas växlingar alldeles utanför fönstret är en nåd att stilla bedja om. Att ha två katter, naturtomt och utedass är något för oss som ur "usla brunnar ösa" i vår jakt efter prylar och standardhöjning.
Vägvalet är ditt!
Faster Kerstin är vegetarian och medlem i förenigen Djurens vänner. Hon tär inte mer på jordens resurser en människorna i Indien per capita. Faster Kerstin vet hur man ska leva.

5 kommentarer:

rastplats sa...

Vad fint du skrivit om min faster. Det var verkligen trevligt att besöka henne i söndags. Hon är ju pigg och har åsikter om alla möjliga frågot.

Ingrid sa...

Vilket underbart hus och vilket underbart läge. Så skulle jag också vilja bo i lugn och ro.

Gösta Lindborg sa...

Jätteroligt att någon kommenterar i min lilla blogg.

Gösta Lindborg sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Gunilla sa...

Men....du verkar ju inte vilja bo så EGENTLIGEN!

Hur mår faster kerstin?